Parcel Corps
Skid onto the sun kissed streets of New Island, where three bicycle courier corporations are vying to become the biggest, most profitable business in town! Pick a side then lock handlebars forming two-wheeled rivalries in pursuit of market share, influence, and a modest income. But this honest struggle to make ends meet is swiftly threatened by the arrival of Rich Villainé, CEO of crude oil exploration company Polar Petroleum PLC. Villainé’s political ambitions place him on a collision course with New Island’s bicycle messengers. As the details of his maniacal plan become clear, it will be up to you, humble player, to *checks notes* save the world! All while delivering delicious food, valuable parcels, and sensitive documents in 32 minutes or less… Colourful, stylised city to explore Hit the streets of New Island and race across eight huge levels, from the serene rolling paths of the Parklands and cobbled streets of the Old Town to the waterways of the Factory District and towering skyscrapers of the Financial District. Search high and low for new routes and shortcuts and become the fastest messenger in town! Free-flowing cycling Catch air from rooftop ramps, slide under articulated vehicles, defy gravity by riding along walls, and grind almost every rail you can see. Pull off sick tricks to fill your special meter, then put pedals to the metal and surge forward with an impossible burst of speed to cut down your delivery time. A cast of quirky characters Meet 30 eccentric business owners and complete unique missions to secure their business. Deliver spicy wings at top speed for Las Aves Hermanas, perform tricks to stir up milkshakes for Milky Boys, slap up posters for The Daily Tatter... just remember, no matter what, the customer is always right! Triumph over totalitarianism! Embark on a journey satirising the gig economy, media influencers, big tech, and more! With an outlandish villain and totalitarian government to overthrow, it’s up to you to save the world one parcel at a time.