Denshattack!
Flip, trick and grind your train in a fast-paced, off-the-rails ride through a colourful Japanese dystopia. Outmatch rival gangs, wreck a shady megacorp, and take back the tracks with nothing but skill, speed, and style. Ollie, kickflip, and grind your way through Japan's biggest cities, as well a world of meadows, volcanoes and oceans. Rack up points and chase that sweet high score as you flip, trick and stick the landing in your customisable ride.