Outbreak Gold Collection
Fight through Lydia's nightmare across four co-op retro survival horror nightmares in the Outbreak series. Experience Lydia's desperate escape from a city overrun with the undead in the brand new Outbreak: Contagious Memories. Then take a walk down memory lane in Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: The Nightmare Chronicles and Outbreak: The New Nightmare. All games include both their prior-gen and next-gen versions!