Outbreak Co-Op Anthology
Enter the world of co-op survival horror with four retro-inspired nightmares including the brand-new Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, Outbreak: The New Nightmare, and Outbreak. This anthology includes both the next-gen and prior-gen versions of each game. Scrounge for supplies, solve terrifying puzzles, and take the fight to the undead across over-the-shoulder, fixed camera, first person, and overhead views. Lead your survivors to safety amidst the zombie apocalypse or die trying!