Noctuary
Answer the Call. Protect the Light. Become an Arboranger. Noctuary is a visual novel RPG that fuses rich storytelling, fast-paced action, and deep character progression. Step into the dual roles of Fancia Dream and Alina Nightsong, two bright-eyed Illuminators training to become legendary Arborangers - guardians of light in a world teetering on the edge of shadow. Action Meets Heart Fight back the darkness in real-time battles packed with explosive combo attacks, slick on-the-fly character switching, and game-changing Synergy skills. Master unique combat styles for both Fancia and Alina, and tailor your playstyle with strategic skill loadouts. A World of Wonder, and Danger Explore Inlixaland, a vibrant, fairy-tale realm teeming with magical creatures, mysterious secrets, and dangerous enemies known as the Darkritters. What begins as a lighthearted journey quickly deepens into a haunting tale as the girls uncover the truth behind a mysterious girl fallen from the sky. Bonds That Power You Build lasting friendships and fight alongside a cast of Illuminator companions. Your relationships matter, not just to the story, but to your survival. Equip and combine Blessing Petals, powerful relics infused with character abilities, to enhance your combat potential and personalize your approach to every fight. Your Adventure, Your Way With a multi-hour main storyline and over 20 side quests and branching character routes, Noctuary offers both emotional depth and high replayability. Discover personal stories, uncover hidden lore, and shape your path as a protector of light.