Mothered - A Role-Playing Horror Game
MOTHERED is a first-person horror adventure game with point-and-click mechanics, set in a familiar yet eerily unnatural depiction of home. Set over the course of seven days, you play the role of LIANA - a young girl who's arrived home to stay with her mother after having undergone major surgery. Upon arriving at your new home, all you find is a strange mannequin who claims to be your mother. Through speaking with this mannequin, you will discover more about the role you play in this world. Can Liana help mother go back to the things they were, or will you find yourself repeating past mistakes?