Monster Panic
Fast-paced Rogue-like! Battle endless monsters, enjoy rapid Rogue-like thrills! Double the choices, unlock more classes, build unique talents! You are the hero! Quickly get to the most thrilling part of Rogue-like! It delivers a great experience even when facing a screen full of monsters! Unlock your favorite classes, upgrade your preferred talents, face hundreds to thousands of monsters, make your choices, and play in your own style! But first, you need to make sure you can survive! Game Features: + Multiple classes to unlock: Knight, Samurai, Toxicologist, Maid, Werewolf, Mage—choose your favorite class. + More monsters. Face hundreds to thousands of monsters on the same screen, alone against a surging tide of beasts. + Over twenty weapons to choose from, each with over a dozen branches for selection! + Rich gameplay styles. Make each choice count and play in your own unique style! + Rich talents to upgrade, making your character even more unique!