Many Faces: Console Edition
Retro arcade shooting lives again! Make the Many Face King pay for waking you from your beauty sleep! Many Faces is a multi-directional shooter inspired by arcade classics, combining single-screen action with randomized stages that will constantly keep you on your toes. Customize your character’s weapon and abilities as you go, further guaranteeing that no two runs will ever be the same.