Maiden Cops
Save the city from gangs of monster girls in classic side-scrolling beat ’em up style! When Maiden City faces the fury of a secret criminal organization called "The Liberators" seeking to control the city and its inhabitants through violence, fear, and chaos, it’s up to the Maiden Cops to bring the crackdown! Join Priscilla, Nina, and Meiga as they fight to eradicate crime and restore peace and justice! Maiden Cops is an old-school side-scrolling beat 'em up packed with arcade-style action and lovely monster gals. Pick a policewoman and take to the streets against buxom gangs, unlock special skins to customize your fighter, pick up gimmick weapons, chase high scores with combo chain bonuses and lay down the law using each character’s unique skills. With premium-level pixel art, fluid animation and a breathtaking soundtrack, it’s all in good fun that’ll keep you coming back for another brawl!