M.A.C.E. Space Shooter
M.A.C.E. is a classic 2D space shooter game. The player navigates a spaceship across three different worlds with 6 vertical scrolling levels and various enemies, trying to destroy or avoid them. Hidden items (weapons, bombs, energy), upgradeable weapons and accessories, such as rocket and companions help to defeat the enemy in difficult battles.