Kingdom Two Crowns: Essentials Pack
From the icy winds of Norse Lands to the warm sea breezes in Call of Olympus, this bundle includes all major campaign expansions to the beloved micro-strategy game, Kingdom Two Crowns. The Kingdom series is a 2D sidescrolling micro-strategy game with a minimalist feel wrapped in a beautiful, modern pixel-perfect aesthetic. Play the role of the Leader or the Monarch, enter a procedurally generated realm, and recruit loyal subjects to make your Kingdom flourish. Protect your domain from creatures looking to steal your coins and crown, explore islands, and discover curious and cryptic artifacts to aid your encounters with the monstrous Greed.