Keeper
From Lee Petty and Double Fine Productions, Keeper is a beautiful and surreal otherworldly adventure, and a story told without words. On an island in a long-lost sea, a forgotten lighthouse stands dormant in the shadow of a distant mountain peak. As withering tendrils spread and coalesce, it awakens. Taken with a mysterious sense of purpose and joined by a spirited seabird, it embarks upon a heartening tale of unlikely companionship, an odyssey of mystifying metamorphosis, and an unexpected journey towards the center of the island, into realms beyond understanding.