Junkyard Simulator
Make a fortune while working at a junkyard. You start with nothing but a hangover and slowly climb your way to success. You will have complete freedom in how you want to make money. Do you want to explore the world on foot or drive one of the available vehicles? Do you prefer to search for junk or look for hidden treasures? Is renovation your thing? Or maybe you're more of a heavy machinery kind of guy? Would you rather sell enormous amounts of small items or try something more ambitious, like repairing a vintage car? Whatever you choose, and as long as it is junk-related, we got you covered. -Use heavy machinery to process junk into raw materials and sell. -Find old, broken-down cars, and restore them to their former glory to proudly display in your very own workshop. -Transport abandoned vehicles with a tow truck and compress them until it resembles a small cube. -Find old furniture, electrical appliances, car parts, and many different items to renovate them in your workshop. -All of your finds and renovated items can be sold on the Scrap Market. -Travel by foot or drive vehicles. You can use various types of cars to explore the map and transport your junk. -Search for containers with randomly generated loot. -Strip engines from the cars, take extra tasks from the people, use conveyor belts, and transfer junks.