Infinite Adventures
Infinite Adventures is a dungeon crawling RPG inspired by classic dungeon RPGs; with fresh new mechanics for exploration, combat, and progression. You are the Traveler, a hero with a forgotten memory. Assemble your party and explore the Infinite Labyrinth to discover the truths of your past. The adventure begins as you select from 5 races and 10 character classes to create your hero by choosing from nearly 200 pieces of vivid character art. Create a party of allies to join you on your adventure while exploring 24 levels of the dungeon along with an infinite number of procedurally generated levels. Characters earn skill points that can be used to customize each character. There are more than 260 skills and 24 powerful summons abilities to be mastered. You will find yourself engaged in the fully voiced story-line as you conquer the challenges of the Labyrinth. Battle through hundreds of enemies and dozens of bosses to discover the truth of your past and why the Labyrinth was created.