Horse Racing 2016
Horse Racing 2016 is most Fabulous and Entertaining Game for Everyone. If you want to feel real horse racing championship, show your desire and courage to play this game. This Game Uniqueness makes you play this game for hours, you will love to play this game again and again. Features - 6 Horses with 6 Jockeys to race with. - Each Horse has its unique abilities. - 6 Different tracks. - 10 Seasons + Season Finale. - 55 Events to Play. - Different climatic conditions and Day & Night Races. - 5 Different race types : Time Trial, Normal, Straight, Hurdles, Free Rider - 4 Players Offline Split screen Multiplayer - Intuitive controls and Easy UI. Get Ready for Real Action, Real Adventure, Real Horse Racing Championship.........