HELLFRONT: HONEYMOON
HELLFRONT: HONEYMOON is an intense twin-stick action strategy game, to be enjoyed with friends over a six-pack of fruit juice. One screen, one winner! Features: 1-4 Player Pick-Up’n-Play local matches Tight-as-hell PvPvPvP combat. Short, intense matches. It never drags! Play solo or co-op missions or go all out DEATHMATCH! Recipe for a nice evening: 1. Purchase snacks and fruit juice. 2. Put 1-4 humans in a couch. 3. Launch HellFront: Honeymoon. 4. Happy gaming!