Gunsmith Simulator & Gunsmith Simulator - Flint & Powder
This bundle includes: - Gunsmith Simulator: Become a Gunsmith and unveil the great pleasure of working in your own workshop! Repair, restore and personalize guns to make unique pieces that every firearm lover will appreciate. - Gunsmith Simulator - Flint & Powder: In the "Gunsmith Simulator - Flint & Powder" DLC, you will immerse yourself in the fascinating world of historical flintlock weapons from the black powder era. Gain new skills by repairing, reconstructing, and testing five unique models that left their mark on firearm history. Become a true connoisseur of the craftsmanship of old gunsmiths!