Gord - Deluxe Edition
Venture beyond the gates with the Gord Deluxe Edition. Includes: Gord - Main Game Additional custom scenario: Hold Your Ground Gord is a dark-fantasy, adventure-strategy game set in a hostile, forsaken land inspired by Slavic mythology. Besieged by vile creatures, you must build to survive. But to prevail, you must conquer the darkness beyond the gates. On the orders of the King, you are charged with striking out to make your mark on an untamed world—building and growing settlements in the face of resistance from raiders, monsters and more. Hold Your Ground is a wave defence custom scenario. Defend your gord against increasingly stronger waves of enemies. Prepare your defences and brace for the coming onslaught!