Golf Up
Enjoy Golf Up with friends and family! Golf Up is a fun-loaded golf game you can play with up to 4 friends in several game modes. In Tournament mode, you can pick between the Classic or Points options, in which you earn points by getting good results in the Holes and making quick decisions for bigger bonuses. You will also be able to play solo in Arcade mode and compare your score in the online ranking with that of your friends and players from around the world. Features: -A variety of holes and game modes. -Take the wind into account when hitting the ball with effects. -Easy to play, hard to master. -Online Ranking.