Golf Guys
Grab your golf club, check the wind direction, aim, choose the force of impact on the ball and hit it! Hurry up because no one is going to wait for you! This game is all about speed, precision and decision-making. Compete in tournament mode on random maps with different rules. Score as many points as possible by hitting the ball in the center of the target, be first in a race to hit the ball into the hole before others do, or find the best way to beat everyone in a mini-golf with various obstacles! Consider the direction and speed of the wind when developing your strategy. After each match, the worst ones drop out so if you want to make it to the finals you have to stick to the podium! If you don't want to play solo, you can always invite your friends or family to play in the multiplayer mode! Choose your character skins, golf clubs and compete in a tournament for the title of the best golfer! If you feel like practicing a little, turn on Zen Mode and become a better golfer! Choose a map, wind parameters and practice your strokes without worrying about time or other players! Features: - play golf battle royale tournaments and become a champion! - play against your friends or family in multiplayer mode for up to 4 players! - practice your skills before tournaments in Zen mode - compete on over 15 maps with various obstacles and shortcuts - earn packs for winning tournaments to get skin cards, upgrade cards and money - unlock silly character skins, golf clubs and balls in various funny shapes - buy golf club and ball upgrades using earned coins - perform quests to collect awesome rewards on your reward track Do you have what it takes to be the last one standing and become a golf champion?