Gnomes Garden Collection
This pack includes: Gnomes Garden 5: Halloween Gnomes Garden 7: Christmas Story Gnomes Garden 8: Return of the Queen Gnomes Garden 5: Halloween Gnomes Garden: Halloween — Help the princess lift the curse and find her missing uncle! Gnomes Garden 7: Christmas Story Gnomes Garden: Christmas Story – Help the heroes save the holiday! Gnomes Garden 8: Return of the Queen Accompany the Gnome Queen on a fascinating adventure through an alternative medieval world. The depths of the sea, sandy shores, gloomy troll caves and lots of other exciting things await!