Ghoulie's Garden
Welcome to Ghoulie’s Garden, where Halloween magic awaits! Guide Ghoulie, a friendly little zombie, through haunted mazes filled with pumpkins to collect. But beware—this garden is crawling with ghosts, bats, and colorful clowns eager to make things tricky! Your mission is simple: help Ghoulie gather every pumpkin while avoiding playful monsters at every turn. With each maze, the challenges grow trickier, adding twists and turns to keep players engaged. Perfect for young adventurers, Ghoulie’s Garden combines charming visuals and Halloween-themed fun in a delightful maze experience. Can you help Ghoulie complete the ultimate pumpkin quest?