Gas Ratio
Are you ready to test your driving skills and your luck? Gas Ratio brings back the nostalgia of classic top-down arcade racers with a chaotic twist. In this game, speed isn't the only thing that matters—survival does. Drift through pixel-art tracks, dodge obstacles, and make split-second decisions. The "Risk & Reward" System Forget standard power-ups. In Gas Ratio, every mystery box is a gamble. Crack one open and you might get a Jump ability to clear gaps or a full Repair. But beware: you might also trigger No Nitro, Low Gravity, or other debuffs that turn your race upside down! Key Features: 🏎️ Retro Arcade Vibes: Classic top-down racing with charming pixel art graphics. 🎲 Chaos Mechanics: Dynamic mystery boxes that dispense both helpful buffs and challenging debuffs. 👥 Local Multiplayer: Grab a friend and race head-to-head in classic Split-Screen mode. 🤖 Solo Challenge: Hone your skills against competitive AI bots. 🗺️ Diverse Tracks: Master 3 unique maps, each with its own twists and turns. 🚗 Garage Variety: Choose from a variety of distinct car types to suit your style.