Frustrating Ball
Frustrating Ball is a special kind of Jump'n Run game. Prove your skill in numerous rounds and levels of difficulty to get closer to your goal lap by lap. At the end of the game, the winner will receive the much-anticipated platinum award. In each round, collect all Energy Balls to get the key for the next difficulty level at the end of each level. Only with him you open the gate for new areas. Be skillful, hold on and do not break it. Numerous opponents and obstacles will last you the last request. But this is the only way to achieve a top ranking in the leaderboard.