Forrader Hero
Forrader Hero is a turn-based tactical roguelike where heroes must battle hordes of monsters, undead creatures, and their sinister overlords. Choose between multiple heroes with different unique skills, chart your path through the danger, and collect items to survive. You can’t move backwards! These brave heroes will only move forward, always ready for the next wave of combat. If you lose, try again! Discover the heroes’ strengths to succeed. You can’t be ready for anything, because every ending is the new beginning Features * Roguelike combat gameplay * Turn-based tactical combat * Nostalgic pixel art graphics * Only move forward!