Forestry - The Simulation
Forestry – This Simulation takes you to the forest! Take over the tasks of a professional woodcutter and enjoy working in the woods! Control huge machinery (harvester, trucks, tractors and crane arms), fell the trees, arrange the timber and comb through your wood. Sell the wood, several products and earn money to expand your company. The better you maintain the forest and care for the different tree species, as well as the professional and timesaving use of the machines, the more money will be available for new machines and equipment!