Extreme Snowboard
Ride your snowboard at high speed down the slopes of the best ski resorts in Europe and America. Set the fastest times solo, or against a friend/family in the super fun multiplayer mode. You will be able to perform numerous tricks with the help of obstacles on the slope. Each trick you perform will give you time bonuses that will improve your final time. Extreme Snowboard, with its hyper-realistic physics engine, will provide you with strong sensations and long hours of fun with rock musics.