Earth 3
To play this content mode your character must be level 30 and have a minimum Combat Rating of 207. A strange ship has crash landed in Smallville and its mysterious cargo is the key to unlock the deadly secrets of a mirror universe; ruled by tyranny. The Justice League and Lex Luthor join forces to investigate, but their alliance will come at a dire cost. For on Earth 3, the greatest heroes of our world form a sinister group of villains known as the Crime Syndicate and their goals are forever evil. Earth 3 features permanent access to a new Earth 3 version of Gotham with new daily and weekly missions, a 2-player Duo, a 4-player Alert, and two new 8-Player Raids, in Normal and Elite mode versions! Earn new feats, discover new collections, and fight for new high-level gear inspired by Owlman! Earth 3 is free to access for Members.