Dungeon Minesweeper
A mystical adventure in the depths of dungeons awaits you! An engaging puzzle based on classic Minesweeper, enhanced with RPG elements in stylish pixel art graphics. The game offers captivating gameplay where numerical clues on dungeon floors help you navigate safely and avoid deadly traps. Tactical combat allows you to engage enemies with magic and weapons or choose strategic retreat depending on the situation. Compelling quests lead you through mission completion to uncover the secrets of dark depths. Two game modes provide a choice between story campaign and free play mode. You'll face tests of wit, survival in dangerous dungeons, and discovery of secrets hidden in the darkness!