Docked - Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes the base game plus the expansion pack “New Horizons" which unlocks DLC 1, featuring a magnet gripper and DLC 2, arriving in Summer 2026, featuring a forklift, each delivering one additional milestone, a variety of new jobs, and multiple infrastructure upgrades to grow your operations. Players will also receive an exclusive vehicle, the Premium version of the Terminal Tractor: featuring a modernized design, a unique multi-color skin with a stylish pattern, and custom enter/exit animations. This upgraded workhorse is built to stand out. Its forced diesel engine (7.15L, 230 hp) provides quicker acceleration and improved braking for smoother, more powerful workflow. A longshoreman's job is never done. Return home to Port Wake and rebuild your family business. Docked is a realistic simulator where you operate heavy machinery, restore and develop the port's infrastructure, and manage day-to-day operations to help your port expand and thrive.