Deer & Boy
A warm and poetic journey to rediscover wonder. An animated film you can play! A runaway boy meets a fragile fawn. Experience their silent bond through stunning visuals and music in this poetic cinematic adventure that speaks directly to the heart. An Original and Evolving Adventure Your companion grows from vulnerable fawn to majestic deer, changing how you play together. Protect your fragile friend early on, then work as equals with evolving abilities. A Story for Everyone Young players will see a beautiful friendship between a boy and his deer. Adult players may discover deeper themes about healing and finding strength through companionship. Everyone finds their own meaning in this contemplative experience. Deer & Boy offers understanding layers that make it perfect for solo play or sharing with family.