Cyber Tank Nano bundle
Now in Nano format! "Cyber Tank Nano" is a puzzle game which adds various mechanics on top of the Sokoban genre: - Shot reflections; - Destroyable ice; - Crumbling floors; - Enemies that can be moved; - Water that can be traversed by putting blocks into it; - Teleports; - Conveyors; - Collectible bonuses; - And so on! Collect all the 108 holographic cubes across 36 mind-twisting levels and reach the exit!