Chained Echoes Complete Edition
The Complete Edition offers one of the best JRPGs of the last years in combination with the official DLC. Chained Echoes Chained Echoes is a story-driven JRPG where a group of heroes travel around the vast continent of Valandis to bring an end to the war between its three kingdoms. In the course of their journey, they will travel through a wide array of diverse landscapes spanning from wind-tanned plateaus and exotic archipelagos to sunken cities and forgotten dungeons. Ashes of Elrant Ashes of Elrant takes place right before the end of Chained Echoes. While you and your clan are preparing for the final fight, a new call for help reaches the Crimson Wings. This mission will reveal more about the origin of the Order of Leonar and Lenne's past. What challenges await you in a new land where nothing is as it seems?