Castle Renovator
Build your own kingdom and customize it to your liking. You start on your own inherited piece of land. Work as a craftsman to clean, repair, build and decorate medieval, renaissance and baroque buildings and castles. Visit beautiful locations, breathe new life into old rooms and as you know - hard work pays off - so maybe one day you will become the King? Explore new locations Do you want to see what the castle chambers look like in different locations? By completing quests you will have the opportunity to visit many beautiful lands where in addition to castles you will have the opportunity to clean, clean, build, renovate, repair and decorate sheds, barns, huts, houses, mansions, palaces and even pirate ships! Become a designer! Design the surroundings of the castle. Choose and plant trees in the courtyard, place animals in the crofts. Choose the shapes and designs of flags and pennants. Destroy the walls! Don't like what you've already managed to build? Don't worry! Destroy the walls and start over! Manage reconstruction! It takes a lot of effort to rebuild a conquered castle. Repair shattered walls, bridges or towers. You will have to put a lot of work into the reconstruction of the conquered castle. The game takes place at the turn of the 16th and 17th centuries, so in addition to the usual Medieval buildings, you will also find some Baroque and Renaissance elements that add variety to the gameplay and give you more options for interior decoration.