Cannibal Abduction
Cannibal Abduction tells the skin-crawling story of Henry’s attempt at escaping the house of a cannibalistic family before he becomes dinner. After embarking on a weekend getaway in his father’s car, Henry’s plans take an unexpected turn when the car breaks down in a remote area, leading to a fateful encounter with a suspiciously helpful local. BONUS: If you’re still alive afterwards, break into an abandoned post office for scrap as Adam in The Night of the Scissors! Everything is yours for the taking, but the snipper has other plans for you. From horror master Tomás Esconjaureguy, comes two twisted tales of terror! This thrilling VHS-styled low-poly survival horror pack is a must-have for any slasher enthusiasts. With cat and mouse style gameplay and light puzzles, avoid the killers at all costs by using the shadows or hiding spots. Be alert though, staying hidden won't always be enough to escape. Can you survive, or will you join the ranks of those who have failed?