Cafeteria Nipponica
Don your chef's hat and hit the kitchen! You're the chef de cuisine in this scrumptious simulation that'll have you coming back for seconds... and more! Run your own restaurant, find ingredients, research recipes and spice up your culinary repertoire! Only you can bring your establishment sweet success! Decide every detail of the floor from tables to TVs and do whatever it takes to make your customers happy! After all, their ratings determine whether you're chef...or sap. Score enough points and you'll be able to host a variety of fun events from eating contests to cooking classes, further boosting your popularity! But of course, what's a cook without a crew? Recruit eager faces to build your own five-star team. Play your cards right and you might find yourself running multiple restaurants at once! The sky's the limit in this sizzling new take on restaurant management, incorporating a uniquely Japanese spread that will train your brain and tantalize your taste buds!