Button City
Fennel is a shy little fox who just moved into town. After discovering the local arcade, he makes new friends and gets swept up in a whirlwind adventure to save it from being shut down at the paws of greedy fat cat Peppermint Pepperbottom! Button City is a colorful low poly narrative adventure game about friendship and community. Enter a pastel diorama world inspired by 90’s nostalgia and filled with cute characters to befriend. Complete quirky quests around town, play arcade games, collect fun costumes, solve puzzles and more as you follow a story about growing up and saving the things that are important to you.