Bright Paw: Definitive Edition
Play as the brave young Theo, guided by his Narrator as he chases after the murderer of his owners Nathaniel and Lauren. Explore the mysterious Bright Paw Industries, delving deep to reveal the secrets of its villainous dealings and the motivations behind the shadowy killer’s actions. Experience a narrative puzzle adventure like no other as you explore more than 70 bespoke levels interwoven with a charming fully voiced narrative & lovingly crafted original soundtrack. Discover more than 180 hidden collectables, revealing more about the events and the world surrounding Theo and his family.