BombPaws (Xbox One)
BombPaws is a fast-paced, bomberman-inspired action game where explosive strategy meets chaotic fun. Step into the paws of a fearless feline hero who uncovers a hidden alien invasion disguised as everyday household furniture. Sofas, wardrobes, TVs — nothing is what it seems. Armed with powerful bombs and sharp instincts, players must strategically plant explosives, uncover disguised enemies, and clear each room before time runs out. Every level challenges your reflexes, positioning, and tactical thinking as you blast through obstacles and expose alien infiltrators lurking in plain sight. With tight controls, quick-paced gameplay, and a playful premise, BombPaws delivers an energetic arcade experience where every explosion brings you closer to saving humanity — because someone has to notice the invasion.