Black Legend
Lead a squadron of Mercenaries into the accursed city of Grant and aid a surviving resistance in fighting against a deadly cult of fanatics. Eradicate the fog that shrouds the streets and inflicts madness among the populace in this thrilling alternate history Turn-Based Strategy RPG! - Explore the ruined streets of Grant, a 17th century city based on the architecture of the Low Lands. Aid the resistance in their struggle against the Mephistian Cultists. - Uncover the history of Mephisto, a menacing Alchemist who brewed a maddening fog, and clouded the entire city. - Fight using bodily alchemy based on the old concept of Humorism. Master the four different instabilities and combine them with Catalyst Attacks to deal massive damage to enemies! - Unlock 15 playable classes, each capable of learning unique abilities and handling different equipment. Master them, synergize with other units and become the ultimate liberator of Grant! - Customize your journey, from a forgiving experience for the story lovers, to a hardcore challenge that punishes every mistake. We await our liberation at your hands, stranger. Grant us our wish!