Ben 10 Bundle
Enjoy both games from the series Ben 10 Included in this bundle are: Ben 10 It’s Hero Time! As Ben Tennyson, it’s up to you to save the world. Take on some of Ben’s most infamous enemies, including Zombozo, Queen Bee, and the Weatherheads. Unlock and transform into all ten of Ben’s incredible alien forms. Discover an exciting new story and use each alien’s unique combat moves to defeat enemies, solve fun puzzles and save the day. Ben 10: Power Trip Evil Hex has cursed Europe – and only Ben 10 can stop him! Explore a 3D world filled with combat, puzzles and secrets as you save the day! A collection of great games that will provide hours of fun for everyone!