Beebo & Luna
At the edge of the universe lies an oracle house, home to a witch named Luna and a cat with a strange meow called Beebo. As you focus on your work or studies, the melody of time transforms into the radiant light of stars. Use this stellar energy to exchange for exquisite outfits and decorations, dress up Luna and Beepo, and create a cozy, serene corner that reflects your personal style. Sometimes, mysterious travelers are guided by the stars to this place, weaving dreamlike tales of romance and warmth with you. Boost Productivity Juggle tasks with a to-do list, Pomodoro timer, and journal—all while Beebo curls up beside you, boosting focus with every keystroke. Dress-Up your Cat Earn Star Coins to dress Beebo! Make Beebo a little ray of sunshine on your desktop. Raising a Cat Feed, pet, and interact with Beebo—when hearts glow, your affection deepens! Unlock surprise when hearts glow. Dual Modes Switch between desktop mode for deep work and floating window mode for quick interactions—stay productive and playful. Heartfelt Stories Random guests drop by with gentle stories. Every choice shapes their journey—and yours. Collect glowing personality crystals and memory paintings, turning moments into timeless art. Make Your Days Unique with Beebo Let Beebo balance your busy life with soft paws and gentle companionship, turning tasks into cozy little journey.