Bastion Break (Xbox One)
The Empire of Valedorn is conquering the continent. Aurelia is next. With no army strong enough to stop the invasion, legendary knight Kael Draven launches a suicidal assault into enemy territory alone. Fight through endless soldiers, fortified bastions, and elite commanders in a brutal one-man war against an unstoppable empire. Bastion Break is a fast-paced 2D action platformer where a lone knight wages war against an entire empire. Slash through enemy frontlines, storm massive strongholds, and fight overwhelming armies in a desperate mission to save your homeland.