Bag Hero
Blast through monster hordes with crazy weapons in a wild bullet hell! It’s chaotic, casual, and seriously fun! Each run takes just 20–30 minutes — perfect for relaxing anytime! Whether you're unwinding after a long day or just killing time, it's a great way to de-stress. Choose from 10 unique classes and 7 different weapons, then mix and match to create your own personalized combat style. Hidden classes and secret talents await discovery too! Every playstyle offers a complete build path, with multiple branches and directions to explore. Each stage comes with fully adjustable difficulty settings, so you'll always find the perfect level of challenge.