Arrow Sprint
Control the arrow, dodge walls, and test your reflexes in an endless race. In Arrow Sprint, every move demands precision, speed, and concentration as the challenge progressively increases. DODGE WALLS AND RUN AS FAR AS POSSIBLE. Move the arrow along the path, avoid obstacles, and survive as long as possible. The further you advance, the faster the action gets and the more difficult the challenges become. BEAT YOUR RECORD AND REACH THE HIGHEST SCORE. Face an arcade reflex race, challenge your own limits, and try to beat your best score in each match. COLLECT GEMS AND UNLOCK NEW ITEMS. Collect gems during matches and use your rewards to unlock new items in the shop. Play, evolve your collection, and come back to try for an even higher score. Arrow Sprint is an arcade game of action, speed, and quick reflexes, perfect for quick and challenging matches. How long can you survive?