Arcade Archives 2 DEVASTATORS
"Arcade Archives 2 DEVASTATORS" is a shooting game released by KONAMI in 1988. In this game, a group of elite mercenaries known as the "DEVASTATORS" are hired to save a developing nation from the invasion of a superpower. This edition includes both the English version and the Japanese version, which features some differences in gameplay content. The “Arcade Archives”series is developed with the concept of faithfully reproducing classic arcade games. It also includes convenient features such as difficulty and screen settings, rewind, rapid-fire, and multiple save slots. In addition, players can compete for the best scores with players around the world through online rankings. “Arcade Archives 2” adds a new “TIME ATTACK MODE” to the lineup of “ORIGINAL MODE,” “HI SCORE MODE,” and “CARAVAN MODE” included in the Arcade Archives series. In “TIME ATTACK MODE,” players compete to clear the game as quickly as possible, regardless of the score achieved. VRR (Variable Refresh Rate) support has also been added, allowing gameplay to be reproduced even closer to the original arcade experience. Please enjoy these iconic arcade games that defined an era with the “Arcade Archives” series! *The options menu and manual are available in Japanese, English, French, German, Italian, and Spanish. * There are some scenes with intense blinking, because we respect the original and reproduce it as it is. Please make the room bright and keep away from the screen while playing the game.