Abo Khashem
Abo Khashem is a comedic role playing game, where after awaking in the middle of nowhere with amnesia, you try to piece together what happened to you. With your trusty lizard companion, the two of you must uncover a massive conspiracy involving a powerful monolith. Along the way you will purchase properties, manage and hire staff, decorate your homes, gain influence, bond with Shukman the lizard, explore dangerous dungeons, and customize your own fighting style!