Aaero2
Trace ribbons of light to release the energy in the music as you speed through stunning alien worlds. Fly solo or team up with a friend. Encounter strange enemies and giant boss creatures. Unleash devastating missile barrages and rain heavy cannon fire to the beat of the epic soundtrack from Monstercat. Aaero2 is the sequel to the critically-acclaimed 'Aaero' (2017). The game has been completely rebuilt from the ground up, taking into account and addressing every single piece of feedback we could find on the first game.