Road Stones
Discover the true power of magical crystals in Road Stones! By any means necessary stop the hordes of undead monsters with their sole aim to destroy any living souls. Try to be the brave and bold hero that is desperately needed in this monster-infested kingdom. Become the savior in this action-packed strategy combining arcade and strategy gameplay inspired by the “tower defense” genre. Stop the evil-doers and then return to your magical tower and chill a bit until any next time the world will need your services once again!