Raging Loop
Can you survive by solving the mysteries of the death loop and tragedies?! When the evening mist comes, that's the sign of a murder ritual "the Feast of the Yomi-Purge" beginning! Repeat the death loop, experience the tragedies, and solve the mystery of paranormal phenomenon. A psychological horror visual novel, boldly interpreting the "Mafia/Werewolf". What awaits at the end of the looping...? Features - Popular "Mafia/Werewolf" game interpreted daringly! - Large-scale modern horror & psychological thriller visual novel! - To escape from the death loop and the tragedies, make a good use of Scenario Chart! - Discover Keys via a looping phenomenon, and unlock new routes! - Incredibly voluminous text! - Beautiful illustrations! - Japanese voice acting (*Can be turned off)